Légzés

Változás előtt áll az utazásom. Újrakalibrálom az iránytűmet. Az elmúlt időszakban érezhetően megcsappant a lelkesedésem. Nagyon sokat tanultam, tapasztaltam az elmúlt 3 évben. Magamról, az emberekről, az életről. Úgy tűnik az élet egyszerű és egyben végtelenül összetett. Az élet értelmét a szeretet áramoltatásában, a harmóniában látom. Biztos éreztél már úgy, hogy megszűnik körülötted az idő, értelmét veszti. A járda szélén kecsesen hajladozó virághoz hajolsz és belélegzed az illatát. Átjárja az egész lényed. Elvarázsol. Rádmosolyog egy ismeretlen ember az utcán. Tán integet is. Szeret. Létezik ilyen? Létezik nagyon is! Belenézel egy kisbaba szemébe. Végtelen.

Jelenlét

Sokáig szerettem volna hasznos tagja lenni A társadalomnak. Pedig nem számít. A hasznosság következményként fog megjelenni, nem ez a cél. A cél maga az út. Én úgy hívom, hogy a Fény útja. Igaznak lenni önmagunkkal. Hagyni a létezést. Mélyeket lélegezni, megtapasztalni, elengedni. Ritmus. Zene. Egy folyamat, ahol mindennek helye van. Fesd kékre vagy feketére az egész festővásznad, ha épp ehhez van kedved. Miért ne? Mondhatja bárki, hogy ez nem helyénvaló, a piros jobb lenne. Nem számít. Hagyd, hogy a kezed automatikusan (vezetve?) válasszon színt.

A mindenhonnan áramló zavar a legnagyobb kihívás. Hálás szívvel bátran és büszkén kijelenthetem: áldott az életem. Szabad vagyok, szabad életet teremtettem magamnak. Elkerülnek korunkra jellemző agymosásai. Nem nézek tévét, nem érdekel a politika. A jelen érdekel. Ragyogás vagyok. Az univerzummal EGYÜTT haladni, magabiztosan. Szeretet frekvenciáján duruzsoló minden porcikámat betöltő hitem legyen az iránytűm. A táncpartnerem. Ezt kívánom magamnak,  nektek. Ezt kellett leírnom. A belső lényem diktálta a szöveget. Bízom magamban.

Tisztánlátásra törekszem. Ehhez csendre van szükség. Magunkkal foglalkozni adomány. Elolvashatunk 1000 könyvet sikerről, békéről, napokon keresztül nézhetünk videókat a témában. Felismeréshez vezethet. Azonban belső munka nélkül nem jutunk messzire. Kóvályogni fogunk. Józsi azt mondta, erre kell menni… Nem! Bennünk van a tudás, születésünk pillanatától kezdve. Elérhető. Látom a jövőt. Bízok benne, mert a belső békém látni és érezni engedi. Nem “kell” tudni. A hullámok lecsitultak, a kétségből egység lett. Vanság van.

Látok

Korunk egyik legbölcsebb tanítójának, Eckhart Tollenak rövid történetével zárom az írásom.
Egy emberke megmutatta Tollénak egy szervezet részletes, egy évre lebontott komplett személyiségfejlesztő programcsomagját és megkérdezte tőle:

  • Melyik előadásokat javasolná a számomra?

Tolle így válaszolt: –  Valamennyi érdekesnek tűnik. Egy dolgot azonban tudok.  Légy tudatában a légzésednek olyan gyakran, amilyen gyakran csak tudsz, valahányszor csak eszedbe jut! Tedd ezt egy éven át, és az nagyobb mértékben alakít majd át, mintha ezt az összes tanfolyamot elvégeznéd. Ráadásul ez ingyenes. 😊

 

Köszönöm az Evobike-nak, hogy professzionális bringával, felszereléssel és tudással segítitek az utazásom.

Légzés” bejegyzéshez 8ozzászólás

  1. Nagyon érdekel mi jön most. Több gondolatot várok, kevesebb képet arról ami körülötted van és többet arról, ami benned. Emlékszel, mondtam Neked, h 65 éves koromban elindulok világgá és 5 évet utazással töltök. Most ott tartok, hogy ez inkább belső utazás legyen és maradok a fenekemen. 🙂

    Kedvelés

    • Szia Alma! Köszi a hozzászólásod. Emlékszem. Az “attól tartok” azt jelenti, hogy élvezed amit csinálsz, ahol vagy, megtaláltad a békéd ahol vagy? Vagy pedig feladtad? Emlékszem arra is, hogy mesélted időközönként bepattansz a járgányodba, otthagysz csapot-papot és elvonulsz. Szerintem ezek a “mikró utazások” nagyon sokat adhatnak az életedbe. Én szeretek elvonulni, kiszállni a megszokottból, mert ez lehetőséget ad, hogy külső szemlélőként tekintsek az életemre. Folytatom az írást. Szeretném fenntartani azt az állapotot, amibe most beletettem magam: a “bízom az életben” állapotban. Bátorságot, hitet és sok nevetést kívánok mindennapjaidhoz. Hatalmas ölelés Kolumbiából 🙂 ui.: citromfa jól van? Milyen nevet is adtunk neki? Együtt? vagy Család?

      Kedvelés

  2. The path is the goal. Soon, I will take my own path, for breathing, for being free. Yes, I was born with all the answers inside my heart. And sometimes some answers can be found in the unknown man, in the baby’s eyes or in the scent of a flower.

    Kedvelés

    • Thank you for your answer Liz. Life is beautiful. I wish you courage to choose the path you feel to walk and faith to walk your path. Sending love. Adi

      Kedvelés

  3. Children of the Sun, nem emlékszem mikor jöttetek be a térbe Szalaggal együtt,
    arra igen, hogy a kandallómban tűz lobogott és már nem tudom hányadik papírzsepit fújtam tele,mikor
    végül írtam privátba Ádámnak, hogy szuper amit éppen csináltok.
    Szívem gyermeki lelkesedéssel olvasta nap nap után történeteiteket és ámultam a csodás fotókon,
    és arra vágytam, bár csak OTT lehetnék.
    Most is vágyom, csak a hova/át nem tudom pontosan, persze vannak top helyek a buksimban, és
    már el is készült számtalan forgatókönyv ,de … még várom kell, még a körülmények itt tartanak, csak elmémben
    vagyok úton.
    Imádtam soraid, a látásmódod, egyetértés.
    Jó lenne veled/veletek felfedezni, kalandozni* Aloha

    Kedvelés

    • Köszi Helga kedves soraid, s hogy betekintést engedtél álmaidba. Az utazás valóban egy csodálatos dolog, hiszen segít átlátni a kerítésen, meglátni egy nagyobb részt a végtelenből. Én tudom hová vágysz: ahol békére találsz. A koordinátákat nem kell tudnod. Érezz, hallgass a megérzéseidre és lépj. S pont ott fogod magad találni, ahol lenni szerettél volna. Az élet támogat minket, ha teszünk az álmainkért. Van bicód? Gyere Kolumbiába, innen megyünk tovább Ekvádor és Peru felé. Megyünk majd tengerparton, hegyen, az Amazonas rengetegeiben, indiánokkal is fogunk bandázni, majd visszatérünk emelt fővel Európába 🙂 . Ha van kedved, írj nyugodtan nekem is. Megtalálsz Facebookon és itt az email címem: illes.adorjan@gmail.com

      Kedvelés

  4. Időnként, vagy inkább azt mondom kezdetben, vagy azt, hogy kezdetben sokaknak igenis kell arra menni amerre Jozsi mondja azért, hogy általa tapasztalhassuk meg önmagunk igazát.
    Olyan hálás vagyok azert amiert megosztod a gondolataidat. Kicsit olyan nekem mint egy /nem jo a szó csak nem jut eszembe másik/ önigazolás, hogy nem vagyok bolond. Ki -ki a saját eszközével próbálja beleordítani a többiek arcába, hogy az élet szép, egyszerű és micsoda jó játék mintha várná, hogy meghallják. De ha xsak kicsit felnyitjuk a szemüket akár egy pillanatra is, máris óriási változást tudunk létrehozni és máros megérte. Szeretem, hogy vagy és sueretem, hogy egyszer egy pillanatra találkozhattunk! ❤

    Kedvelés

    • Köszi Ági a hozzászólásod. Igen, tapasztalunk egész életünkben. Kell a Józsi bácsiék hangjai, ők segítenek abban, hogy ráébredjünk mit szeretünk, mit nem szeretünk. Nélkülük sivárabb lenne az élet, ugye? És arra születtünk, hogy meghaljuk egymást, ez teljesen rendben van. S szomorú, amikor nem vesszük észre egymást, mert fontosabb saját hangunkat hallatni. Amúgy meg nem számít, a szeretet hullámhossza mindenkinek mindig elérhető. Fogunk még találkozni, majd elbicózok a Chameeleon coffeeba mesélni. Várom 🙂

      Kedvelés

Hozzászólás